זמן קולטורה בחיפה: ענבל אפרגן בתערוכת יחיד בקסטרא

אפרגן: "חיברתי בין עולם האיפור והאמנות ככלי ביטוי המייצר אינטראקציה ודיאלוג בלתי אמצעי עם הצופה."

כל מי שאוהב קולטורה מוזמן להגיע כעת לקסטרא ליהנות מתערוכת אמן יחיד של ענבל אפרגן, שממוקמת בקומה עליונה חדר מדרגות D ומוצגת לקהל הרחב. בין היצירות תוכלו לראות עבודות איפור אומנותי, ציורי רישום וציורים על קנבס עם אקריליק.

ענבל שעוסקת למעלה משני עשורים בתחום האיפור היופי והטיפוח ויצרה התבוננות מחדש ממה בנוי אידאל היופי, מספרת על תהליך היצירה: חיברתי בין עולם האיפור והאמנות ככלי ביטוי המייצר אינטראקציה ודיאלוג בלתי אמצעי עם הצופה. המשפט שמלווה אותי במשך שנים "היופי שוכן בעיני המתבונן" היצירות שלי עוסקות ביכולת להתבונן ולחוות את מודל היופי דרך עיניים שונות ולפעמים דרך אותן עיניים תוך צפייה ופרשנות מחדש. מודל היופי אינו דבר קבוע אלא דינמי, הגדרת היופי אינה בהכרח סוחפת קולות אלא מושפעת מהעיניים שצופות ולרוב מהלב שמאפשר להם לראות באמת. אני צופה כי שנת 2022 תהיה שנה שבה הרבה א.נשים יגלו אומץ לב ותעוזה לחוות שינויים, לבצע מהלכים ולגלות את היופי בעצמםן ובסביבתם."

ניצן מרסיאנו, מנכ"לית הקסטרא: "אני שמחה לארח את התערוכה הנודדת של האמנית ענבל שרביט אפרגן בקסטרא."

אפרגן ומרסיאנו. צילום עצמיאפרגן ומרסיאנו. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות